Look by Linn

Världens bästa och efterlängtade kram





Obstruktiv andningsbesvär blev läkarens diagnos idag. (nära döden upplevelse igår skulle jag beskriva det som).

Eftersom han andades lite bättre idag och att vi bodde så nära så fick vi gå hem efter lunch. Men vi måste fortsätta att inhalera både snabbverkande luftvidgande och cortison (vet ej om man kallar allt detta rätt). Ingen rolig aktivitet tycker Julian men jag är trygg att ha Christofer som fixar alla såna uppgifter. Vi gick hem i det härliga vädret och när vi kom hem så somnade han i vagnen... så härligt att se honom sova gott och på hemmaplan.

Vi är hemma nu och tar det lugnt, detta är ett virus som ska självläka, troligtvis uppkom detta pga en jävla förkylldning. Skulle det bli värre måste vi åka upp och då kommer de att röntga.







Zeus njöt under parasollet...




Inte bara jag som var lycklig att vara hemma .... älskade unge, bli frisk NU!

Själv så pepprar jag mig med alvedon och nässpray, min egen feber känner jag visst bara av när jag kopplar av...så det gäller att sysselsätta sig helt enkelt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar