Look by Linn

Lördag och sol sen kl 06.00..

Läggningen blev framstjuten till 18.45 och han var fortfarande klarvaken..en timme senare satt han i sängen med stora rådjursögon och lekte med sin kanin.. Idag blir det att sova 1 gång och läggning kl 18.00. Det ska bli kanon-väder helgen. Härligt! Jag som har varit en soldyrkare en stor del av mitt liv, har blivit rastlös av att sitta och sola länge?! Ja, det är sant! Tack vare Julian så prioriterar jag att greja med annat än att "pressa" när möjlighet finns.. Mannen har inte kommit dit än, så han bygger koja med Julian ute så han kan sola samtidigt. Eller när han ska träna så lägger han ut en hinderbana så Julian är sysselsatt ...Christofer har lösningar på allt, där är jag mer passiv. Eller också så har jag inte tillräckligt med vilja att gör vissa saker. Idag är det Barnloppis på Halmstad Teater. 10-15. Just nu är jag inte i jätte behov att köpa saker till Julian, ett par shorts till sommaren..skor (men jag tänker köpa detta när han visar täcken på att vilja gå). Men man vet aldrig vad man kan hitta. Eftersom det inte blev stan i går, så har jag en rad ärenden på "att göra listan". Det smidigaste är att ta cykeln ner, till kl 10.00, dra en snabbis på loppisen, cykla genom stan och fixa lite av listan och sen hem till lunch. Då har Julian förhoppningsvis somnat vid 11-tiden och sover till 13.00. Och sen ska Christofer bolla med Odd i parken.. Oj oj nu börjar Vollyboll-säsongen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar