Look by Linn

Vi kör 2 vilopass om dan nu..

Sen vi kom hem från sjukhuset har Julian blivit trött redan efter ett par timmar på fm.. och förståeligt så blir han trött tidigt på em.
Idag somnade han i min famn så jag lade ner honom på filten i skuggan, naken och go, snusade han i 1 timme.. Han somnar nu runt 19-tiden på kvällen.




Mannen har talat om för mig hur smidigt det är att duscha tillsammans med Julian i vår minimala dusch. Hmm.. tänkte mig prova på det idag.

Då Julian varit naken stora delar av dagen, nu när det är så varmt, så bar jag upp honom til duschen, insåg att han bajsstund var NU. Som tur var stod jag vid toan och satte honom där, så smidigt och sen in i duschen. Men.. jag hade i tanken att raka mig, schamponera håret, måste ha balsam i och bla bla bla.. och Julian hade i tanken att undersöka alla flaskor i hyllan, dra ner hyllan, och välta alla flaskor och krämer..oljor... Krypa iväg hal som en ål...

Men annars gick det ju kanon. Jag blev ren och han blev ren.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar