Look by Linn

Dagens fortsättning...

Då Julian tog sin vila, gjorde JAG köttbullar till oss och köttfärs, bönor och ris till Julian. Dock vaknade Julian redan efter 40 minuter... och gillade inte maten (tror det är riset, gillar även inte linser)..tråkigt då jag gjorde ca 10 matlådor till honom med samma rätt...
Vid lunch så varande mannen mig att det skulle bli storm ute och tyckte det var väldigt dum ide att ut och gå med Veronica..avbokade detta och åkte istället ut till Madde där solen sken och någon storm märkte vi inte av..

Julian 10 månader
Alvin 1,5 år

Inez, snart 3 år.

Vi provade isglass för 1:a gången. Det blev godkänt då jag bet av och gav honom mindre bitar. Till mellis tog Inez och Alvin välling, provade att ge honom men det blev som väntat bara lite smak sen nej nej..



Inez är väldigt mån om att leka med Julian ...




Som vi (jag och Madde)har väntat på den här stunden då Julian och Alvin leker tillsammans.. det krävde dock att Alvin hamnade på golvet och lekte med baljan. Annars springer han bara iväg och kvar blir Julian liggandes. Men idag så lekte de (titt-ut eller nått) och båda skrattade och log. Åh vad sånt värmer i hjärtat..





Maddes nya sommarklänning.

När vi drog hemåt så somnade Julian nästan i bilen. Lade ner honom i sin säng och lät honom sova 1 timme nu på eftermiddan... och hoppas att han somnar som han ska i kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar