Look by Linn

Fredag morgon..

gårkvällen fortsatte i det ocharmiga temat som dagen började.. Julian somnade tidigt men vaknade 1 gång 18.30 och 1 gång 20.30 och ville inte somna om, låg och grinade så jag plockade upp honm och vi mös lite. han märkte ju såklart att det fanns såååå mycket att titta på och jag kände att ide´n var inte lika bra längre.. men jag ville inte att han skulle vara ledsen. Lade ner honm och han somnade lättare. Vid halv nio så somnade han nästan i min famn, men vaknade så fort jag skulle lägga ifrån mig honom. Men det var bara att bita ihop så att fick somna om själv. Inge bra att vänja honom att somna i min famn nu när han är 11 månader... I morse vakna de han 06.00 och då hade jag varit vaken i 45 minuter...lite egentid på morgonen är ju aldrig fel, även m man inte orkar göra nått just då. Idag ska det bli fint väder så det blir date med Veronica och gunga med våra killar i nån mysig park. Letar för fullt efter en bra gungställning med en rutchbana till som vi kan sätta upp tills Julians kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar