Look by Linn

Kalas ute i Haverdal!

Igår var det kalas för Tyra som fyllde 3 år och Emma som fyllt 35 år.
Christian med sina barn Tyra, Isak och Lova
Julian och framor Yvonne
Christian och Emma



Tyra med sin mormor Barbro


Fastän att alla barnen hade pruttballonger sen innan, så blev det lite extra fnitter vid fikat...
Isak, Inez, Lova och Tyra
Christofer, Julian och Yvonne
Emma

Då Inez fyller 3 år om några dagar hade Barbro köpt ett paket även till henne. Ett hopprep.

Jag, Alvin, Julian och Christofer
Henke och Alvin
Julian och sin pappa

Tyra, Julian och Alvin. Det roligaste Julian vet nu är att plocka ur en låda, så han satt och grejade och var dyngnöjd medans de andra barnen hade fiskdamm.
Bröderna Jeppsson

3 kommentarer:

  1. Åh, Haverdal! Klassresa, sandstrand, tjejtjafs, Danmark,mensvärk, meniskskador och sömnbrist. Men åh, vad det var vackert där!

    SvaraRadera
  2. Vi åkte förbi kollonistugan påväg hem, hoppade ur bilen och skullle ta kort...slut på batterier. Men jag stod och hade en liten nostalgitripp jag med :)

    SvaraRadera
  3. Hej på er! Haverdal... Jag stod för meniskskadan om jag inte kommer i håg fel =) Kram på er! /Johanna

    SvaraRadera