Look by Linn

28 april

Idag tog vi bilen mot Fyllinge till Lisa och Bianca. Mysigt att sitta ute och fika nu om dagarna. Jag passade även på att rensa lite bland Biancas storebror kläder som Lisa ville bli av med. Märker nu att kläderna som Julian använder blir smutsiga fort och fläckar som jag inte kan bli av med. Så ett stort gäng med t-shirts, tröjor, brallor, strumpor, termobyxor, jackor och några pikéer (mannen har inte sett dem än, men jag har talat om för honom att de finns där. Han har piké-fobi, men efter att jobbat en hel sommar på ambulansen i detta så tror jag värsta panikångesten är borta)







Jag tror minsan att min son har blivit lite förtjust i söta Bianca, ville gärna pilla lite i hennes hår och tjöt av lycka ner han kröp efter henne, och Bianca bara skrattade, härligt att se dem tillsammans.






Lisa och Bianca som fyllde 1 år den 29 mars.

När jag körde hem stod det +23 grader, så underbart att bara sätta in Julian i bilen utan massa kläder som ska på, mössa som dras av och själv så kläd i sommarklänning och ett par ballerina på fötterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar