Look by Linn

6 maj




I går åkte alla Julians bodysar ner i källaren. Han är allt annat än stilla när man klär på honom, blöjbyten är en match ibland och jag kände att en body på det, var liiite att ta i. Fastän han bara kryper, ålar sig och drar sig upp mot saker och en body hade varit skönare på. Så blir det bara tröjor nu. Har ett par i strl 80, resten är i 86. Det funkar. Nu fick jag ett mess av Veronica, inget kyrkis-ont i magen. Det blir så när man har barn, man vet aldrig förräns samma dag (timmen innan) om man måste avboka. Så därför gillar jag att ha ett stående schema, ofta faller det ju in att det klaffar. I morse var det oxå gröten som byttes ut mot smörgås, skar dem i bitar och han fick mumsa själv. Brödsmulor överallt, smör överallt..men oj vad kul det var..för honom.. Hmm vad händer idag då, nu har jag "pimpat" till mig, men skitväder ute..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar