Look by Linn

Min mage är käss!

Om du har beställt en dålig räkcoctail i Thailand! Så har min mage varit sen igår...och sen mår man lite halv-illa på det. Och mannen jobbar hela helgen, alltså jag och bus-Julian helt själva?! Man fixar det mesta märker man.. Jag och Karin hade bokat in idag att jag skulle ta bussen ut till Getinge och umgås (var alldeles för länge sen jag var hos henne). Men redan igår medelade jag att det skulle bli inbokat. För det 1:a skulle jag troligtvis inte kunna hålla mig på bussen och sen skulle jag bjuda dem på lite "magsjuka" eller vad jag nu har... Hoppades och trodde att det skulle bara hålla isig i 1 dag..men det var ju bara önsketänkande. var uppe inatt några ggr och sen hörde jag Julian vid 05.45.. Veta att man ska dricka cola och äta lite pop-corn men det åt jag igår och mådde bara illa av det, så jag äter det jag får i mig. Idag så har det varit banan och hallon och en "Latte". Min mage blir kanske inte bättre, men jag känner att jag gör allt för att inte må illa.. .pest eller kolera?!.. Mitt mission idag blir att gå till Mickedala-livs och köpa Coca Cola...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar