Look by Linn

Så det blev en snabbis på stan..

Loppisen var kanon. Jag var rätt nöjd med valet att gå själv, utan barn och utan man. På bara en kvart hade jag tagit varvet runt och fyndade dessa 2 Shorts.. 3 långbrallor
2 Långtröjor
1 mysig flecce
2 st hoodtröjor... totalt 230kr!

Åh vad jag älskar att shoppa billigt! Jag valde att köpa i stora strl, upp till 110..för, han kommer ju att växa..och i strl 86 har han tröjor så det räcker.
Jag var hemma redan kl 11, då hade Julian somnat ute i vagnen och Christofer hade satt sig i solen. Drog på mig bikinin och vi satt tillsammans tills Julian vaknade. Tog en lunch inne och sen ut igen.


Vi gjorde som i Egypten, vi körde skift, en kvart var med Julian, mys och gos, plocka ur allt som han stoppade i munnen och massa bus. Den andra fick ta det lugnt i solstolen..



Efter 3 timmar i solen blev det varmt, så kläderna fick ryka en efter en på Julian.. Zeus har verkligen blivit en knäkat..en liten bebis helt enkelt. Vill vara med hela tiden, fastän han var varm i sin päls så ville han också vara med och mysa i solen.

Banan och ägg till mellis, i bara blöjan..och sen blev det bad.

Nu sitter spolarna i håret..ikväll blir det Bulls med Madde och Nadia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar