Look by Linn

Måndag

och som vanligt börjar veckan med mammafika, idag hos Veronica. Så jag och nelina tog sällskap i det härliga vädret. ballerinaskorna på fötterna..tyvärr är det dessa som Kajsa kissade i, så tips hur man får bort lukten vore taksamt. Nu döljer jag genom att lagt in en skinsula, så inte min värme från foten når skon..undrar hur länge det håller.. Lite tråkigt då jag köpte dessa i höstas och de är lite använda.

Att leka (käka, bita, dreggla) med skor är det roligaste Julian vet. Jag tycker dock det är väldigt smutsigt och inte smakar så gott.
Elea, Rufus och 1-års barnet Emma, och så Julian.
Att vara smidig är inte Julians bästa egenskap. Vill han fram så tar han sig fram, över allt som är i vägen. Här är det stackars Rufus som blir överkörd.
Samma frilla som sin pappa. Tröjan är från Name it i strl 86...tajt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar