Look by Linn

Kyrkis-dags!

Nu har jag tagit bort vinteråkpåsen, men idag var det lite kyligare än i början av veckan. Så han fick sin filt över sig och vi hoppade vindskyddet. -Oj, man ser ju vem som är pappan! (jag) -ser man inte alls några likheter med mig? -Nej! Man vill ju så gärna höra att han nog, kanske, lite...har vissa liknelser med sin mamma..men nej. Tydligen tycker alla likadant, Julian är lik sin pappa, både till utseendet och matintaget. Men han har fått min dygnsrytmen när det gäller sömnen, kvällstrött och morgonpigg! Fika på kyrkis med Veronica och Rufus, Rufus hade lite svårt att få i sig sin mellis, när det är för mycket intryck omkring. Så Julian drog i sig först sin, (banan, avokado och kesella) lite kex och sen Rufus mellis.



När vi kom hem hade mannen handlat..och det är ju såå bra med lite hjälp..











1 kommentar:

  1. Med storsonen fick jag kommentaren av en kollega: Men ÅH vad han är lik pappa! Öh, sa jag, har du ens sett min man? - Nej, men han är ju inte det minsta lik dig! ( Maken är ännu mörkare än mig & sonen är blond & blåögd, som jag när jag var liten)

    SvaraRadera