Look by Linn

14 juni

Igår kväll efter jag lagt Colin kl 19, så fick jag en jävla migrän, från ingenstans. Tog 2 alvedon och la mig i sängen redan kl 19.30. Fortsatte att läsa min bok och somnade innan 21.
Då Colin inte ville ha gröt igår kväll, vaknade han redan vid 02 inatt. Sen hörde jag Julian vakna vid 04.. in till has rum och fick honom att somna om, lagom tills jag hörde Colin vakna vid 05.. hungrig.. bytte säng, igen. Colin somnade om 06.30.. och där fick jag 20 min sömn innan Julian vaknade.
God morgon.

 Tog mig en promenad på Galgberget, fick sällskap av regnet.
 Julian är imponerande bra på att lägga pussel.. i morse var han igång igen, 7 st samtidigt, utan problem.

Inga chinos idag.. höll mig till mina leggings.

 Efter lunch gick hela familjen ner på stan. Christofer var verkligen ibehov av ett par snyggstjortor & byxa. rean på MQ fick besök, igen.
Jag hade som uppgicft att underhålla en 2-åring, som tycker att sitta i en vagn, fastspänd är skittråkigt. Mutade med vindruvor och provning av solglasögon.. som var kul i 2 sec.
 Vatten! Finns det nått roligare.. eller blötare?! Här kom en äldre farbror fram och pratade med Julian, vi pratade i kanske en kvart och sen sa han att han ville köpa glass åt oss och gav mig 35kr. Vad säger man?! Försökte tacka nej, men han ville. Så jag tog i mot pengarna och gav honom en kram. Har aldrig sett honom innan, men en väldigt generös och pratglad man. (trodde att det baar fanns en sån sort, ... mamma, men så fel jag hade).
 På väg hem somnade våra killar?! Kunde han inte ha sovit när vi shoppade, så lugnt det hade varit.
 Väl hemma tog vi en lugn eftermiddag all i soffan.

Efter jag kvällsbadat Colin fann jag Julian i kistan med solhatten på, han tror fortfarande på sommaren.

1 kommentar:

  1. Sötisar.... Hoppas vi ses snart.
    Har du tesstat ngn pussel app på mobilen till julian när du behöver lite barnvakt i butiker? Eller ngn där man kan rita.

    SvaraRadera