Look by Linn

Rekord..

i går låg jag mest och vilade hela dagen, kände att febern var på nedgång. Så jag var piggare på kvällen och orkade vara vaken och titta på BB-finalen.. men precis då den började så vaknade Colin av ett skrik?!
Och så höll han på...
Han skrek hysteriskt, det bästa var när jag hade han mot min axel ch "dutta" honom på ryggen, samtidigt som jag gick... då var han tyst.
Vid 23 gick jag upp, han sov men så fort jag tog bort honom från mig, och försökte bädda ner honm i sin säng.. eller att jag lade honom bredvid mig, vaknade han med ett hysteriskt skrik, och han slutade inte. Att försöka ge bröstet som tröst är inte intressant.
02.30 gick jag ner med honom, ville inte väcka Julian.
Satt upp i soffan, gick lite, fundera´de på att ta in barnvagnen och lägga ner honom i den, om han somnade då.. men orkade inte.
Han somnade mot min axel lite då och då.. men sov MAX 15 min?!
Längsta sovpasset han hade var mellan 05-06.
Mitt längsta sovpass var på 20 minuter.
När Christofer gick upp vid 06.15.. jobb i Helsingborg i dag, så gick jag upp och vilade i 45 minuter.
Julian ska till dagis idag, min räddning.
Har ingen aning om varför nätterna är så här nu?!
Colin är 4 månader, jag äter inget konstigt och just nu helammar jag.
Hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar