Look by Linn

Fredag den 15 juni

 Colin är i en period att han alltid vaknar vid 02.. sen vid 04.30..  i morse vaknade Julian ca 04.45.. hoppet försvann att nån av killarna skulle kunna somna om då.. upp och hoppa redan kl 05. Men C gick upp kl 06, jobb i Helsingborg i dag. Så jag smet up ocj fick mig en liten powernap innan han åkte.
 Date med Tessan och lilla Ellen idag, mötesplatsen är .. Vittra... många fina vänner tack vare dagiset ( och babysimmet för läänge sen).
 Lunchen intogs på Roberts Coffe,ceasar salladen var mycket god, såg löken innan jag hannäta av den, tur.
 Idag kom den efterlängtade solen och värmen, efter att jag fått spana in Tessan & Olas hus, så han jag hem och amma, sen hämtade Julian.

Christofer kom hem lite tidigare idag och sitter nu och jobbar hemifrån.. det är ju sol.
Jag väntar på mamma, Charlie & Baloo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar