Look by Linn

Juni i bilder...

fuskskinn strl M
 Nu jädrar var det dags att köpa lite byxor..
men inga chinos, utan lackbrallor & fuskskinn.. åldersnåja?! Det kändes iallefall bätre än chinos! strl 40..
lack strl M

 Mitt är syns rätt bra.. så här ser man ut utan nån tupering.
14 cm långt ärr

mamma hon fixar
 Vi hann med lite pyssel medans mamma var här. En pala jag köpt på loppisen som var mkt mer jobb på än vad jag trodde, det var nog 4 månader sen jag köpte den, men nu blev det klar.
hallen på ovanvåningen

 Mamma fixade och grejsade som alltid när hon var här.

Colin somnar nu med napp i munnen och filt över ansiktet

Julian innan läggning

Midsommarafton lock of the day!

 På midsommarafton jobbade Christofer, regnet öste ner ute, så det blev bus och mys inne.
 Sol var det dagen innan, då höll vi oss ute och besökte Brottet för 1;a gången för iår.
Bianca & Lisa

Premiär på Brottet



Martina & Erika.. det är så här våra mammalediga dagar ALLTID ska se ut.
På stranden med vänner och de minsta sovandes i vagnen.. typ.. vi hade iallefall tur med vädret.

2 kommentarer:

  1. Snygg du är! :) Kanske dax även för mig att hoppa ur mina leggins och köpa ett par byxor ;) Min man frågade t.o.m vad jag hade på mig häromdan och då är det illa ;) haha

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Det är väl så nära ett par leggings (i modell inte strechkänslan... tyvärr) jag kunde hitta. Har dock inte använt dem.. hoppas fortfarande på sommaren.

    SvaraRadera