Look by Linn

Tisdag den 12;e juni.

Julian vaknar 04.30, gör ett fösök att vara snabb in till hans rum innan nån annan (Colin) vaknar.. men försent. Så det är fullt ös från tidig morgon.
Hade inga ursäkter att inte hinna piffa till mig, hann även med tvätt, röjninga v diverse leksaker.. frulle, kaffe, bli pigg och trött igen..

 Bokat en promenaddate med Erika på fm.. vi gick en sväng förbi stan.. opps.. Ho skulle skylla på mig till sin kille, så jag får väll skylla på Erika då, eller?!

 Colin låg snällt i vagnen  från kl 9-13?!.. ibland går det så himla bra, men det var amning så fort jag kom hem. Solen hade tittat fram och det blev riktigt varmt på eftermiddagen.
 Christofer jobbade hemifrån på fm och sen på Fammarp på em, Julian hjälpte till att gräva för altanbygget.. om han gillar att röja i trädgården.

 Colin hade jag lagt på lekmattan och jag såg hur han nu snurrar runt från rygg till mage. Julian är väldigt kärvänlig och kramas gärna, hela tiden med Colin. Colin protesterar bara lite..
...kunde inte låta bli.. (jag skyller på Erika..)

2 kommentarer:

  1. Ha ha nej du det där går inte, jag sa du är galen! (och då till priset!) Nästa gång när det är chinos jakt kan du skylla på mig för då jäklar skall de handlas byxor! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag trodde du menade att jag var galen om jag INTE köpte dem?!.. ;).. kram & tack för mysigt sällskap.

    SvaraRadera