Look by Linn

Vilken komplimang!

Idag var jag & mamma på stan. Colin hade sin 5-mån koll på bvc, 70cm & 7,3kg. Han har växt mkt på längden men inte på vikten. Så alla baggybrallor Julian haft är för stora. Mamma skämde bort sitt barnbarn och köpte ett par i rätt modell.
När vi var inne på Indiska kommer der fram 2 personer, 1 mamma & hennes dotter typ i 45 & 20 års åldern. De stannar mig m barnvagnen och säger.
" Vi måste bara få säga att du är så himla vacker, vilken vacker mamma du är"
Vad svarar man... blir ju generad när okända människor ger en komplimanger. Men jag tackade ödmjukast och fick mig ett leende jag behöll hela dan.
I morgon far mamma vidare mot Rossö... det innebär lite vila här hemma för mig. Men Julian kommer tycka att det blir tomt utan Baloo. Och jag kommer tycka det blir tomt utan mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar