Look by Linn

Student dag 8 juni.

När jag kom hem i morse var jag supertrött, men Colin somnade im vid sju-tiden och Julian sov till 08,30?!
Så jag hann få lite vila & ny energi. Piffade till mig & mötte upp Martina vid dagislämningen. Sen tog vi oss en sväng på stan... som vi brukar... rea på MQ, lunch på Spis & Deli, amningspaus och då studenterna skulle tåga genom stan kl 14, vräkte regnet ner... stackars alla studenter, tänkte mest på Fracesca.
Sen upp i snabb takt till dagis. Där stod både Julian & Svea i bara blöjan och lekte med vattnet i det stora handfatet.
När jag väl kom hem var jag helt dyngsur... varför ta med sig regnkläder?!
Christofer var hemma till kl 18...
Colin var inte alls sugen på sin gröt ikväll, gav honom lite och ammade lite. Gick upp och lade han i sin säng m napp & kaninfilten.. sen somnade han. Men som i rutin vaknade igen efter 1 timme igen. mMen nu var det bara att ge nappen och han somnade lätt om.
Tidig morgon innebär tidig kväll. 21;40.. god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar