Look by Linn

En regnig fredag..

Min man.
 Ok att Colin vaknade några ggr i natt, bytte bajsblöja 2ggr?! och sen klarvaken sen 05.30. Men vi låg kvar i sängen  tills 07.30. Wow vilken mysig känsla. Julian vaknade strax innan kl 08.00?! Wow!
Nu är han hemma från dagiset i 4 veckor.. spännande..
En kofta jag fått av mamma när jag väntade Colin, först nu har jag börjat använda den, och nu är den en favvo.
Cyklade ner på stan på fm, och inhandlade lite frukt på torget, kände att regnet kom. Men då jag gift mig med en "äventyrare" så ville han & Julian ut i skogen och grilla och fiska. Kände att det var liite för mycket skogsmulle för mig denna regniga dag. Så jag och Colin höll oss hemma, mös och jág hann få i en toning i håret.

Fick denna på mms av Madde, Julian & Alvin busar..

Julian stod troligen stilla just dessa sek som kortet togs

Lite snyggare , när utväxten blev mörkare.


Så här kom Christofer hem med Julian.

Kvällens dessert.




Gjorde en provuppsättning på morgondagens tärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar