Look by Linn

Colins läggrutiner.

Har fått lite kläm nu på Colin. När Jylian var 4 mån började vi med egen säng och läggning kl 18. Men jag kände att Colin fick ta det som det kommer. Nu har han somnat runt 18-19 tiden för natten. Så vi försöker nu få in lite rutiner och hoppas det blir en lång "fas".
Vi brukar ära kvällsmat:middag vid 17:30-18.00. Då får Colin gröt, sen badar vi killarna och när Christofer lägger Julian så lägger jsg Colin i sin spjälsäng m napp & kaninfilten. Han brukar somna bra m speldosan på.
Tyvärr vaknar hsn alltid efter ca 40min, har hänt nu varje kväll. I m nappen, gunga på spkälsängen. Har fjäderbollar från Brio under benen på sängen.
Sen vaknar han en "stund" på natten.. inatt mellan 03:00-04:30?! sov 1 timme för att sen vakna en 20 min och sen sova en stund till.
Har insett att från kl 03 är det dumt att hoppas på mkt sömn för mig.. Solglasögon kör vi på idag.
Har idag lyckats boka BÅDE mvc & bvc kl 10?!
Då jag skulle varit på mvc redan för 3. mån sen känns det prio 1. Men sä vaknade Julian m ett svullet ögonlock?!
Får ringa till bvc och höra. Han verkar frisk övrigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar