Look by Linn

Tack för responsen!

Läste kommentarerna under min bikinibild, sååå glad jag blev.
Tips hur jag har gått ner?! Jag har bara haft rätt inställning, kilona ska bort helt enkelt.
Men det får ta den tid det tar.. sakta men säkert, ät rätt och motionera, så har jag gått ner dem. Tyvärr inga mirakelkurer utan det är svett och tårar över att inte få vräka i sig chokladen som man gjorde när man var gravid.
Sen är det nog ett + om man är gift men en man som vet vad han stoppar i sig och gillar att träna, han pushar en om man vill och lagar alltid bra mat.
När det gällde Colin nu, var det bara att ta det i lugnt tempo. Jag har fått så lite sömn under dessa månader att det varit svårt att skära ner på maten och chokladen, så det var bara att ta på sig gympadojjorna och börja promenera mera. Sen att jag inte är fast i kroppen, typ ingenstans.. är tråkigt, men jag har inte haft lust att träna upp det, så då får jag se ut så här.
När jag slutat amma kommer brösten att krympa, och först då kommer jag kunna komma i ett par klänningar som nu är för små runt bysten..
Har pendlat mycket upp & ner i vikt i många år, men nu har jag kommit till en vikt där jag har kunnat stanna länge och jag har alla kläder i samma strl, så jag har vägrat att köpa kläder i större strl tills jag var tillbaks  igen... bra motivation att tvinga sig att ta tag i viktnedgången.
kram på er och lycka till Sofia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar