Look by Linn

Mitt i allt regn kom det en skur!

Vi sparar in på solskyddsfaktorn. Men det är rätt tråkigt när det regnar, speciellt när man har barn.
Julian har nu börjat vakna på kvällen efter 22-tiden. Han grinar och väldigt mammig. Inte alls "nattskräck" som han hade innan. Hsn är inte lika hysteridk nu, vi tror att det är mardrömmar.
Jag gick in vid 22 & var kvar i ca 30min tills han somnat in igen. Inatt märkte jag att Christofer var inne hos honom.
Colin vaknade 04:45... ammade och han somnade om en liten stund tilld Julian kom in. När jag somnar efter 22:30, är jag helt förstörd så tidigt.
C tog Julian till dagis och jag tog Colin och sov fm-vilan ihop.
Väcktes av att C tagit hit en kille för att titta på badrummet. Ingen har tid nu i semestertider.. tur att vi har badrummet här nere m badkar.
C jobbade hemifrån idag, jag har plockat, tvättat och bara varit inne. Regnet har öst ner hela dan.
Efter dagis så åkte C & Julian till Willys.. jag fortsatte mitt mystema i mina nya jeansleggings.
I morgon blir det att vara social med Erika & Martina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar