Look by Linn

Min dag

 Tidig morgn tack vare denna stora kille.. 05.00

 Varmt idag så det fick bli sommarklänningen på vid dagislämningen.
 Tog promenaden ner till stan där jag köpte dessa böcker. Har faktiskt hunnit läsa hela 27 sidor, redan..
 På stan träffade jag min arbetskamrat, Malin och hennes lilla Noomi

 Vägen hem gick jag förbi Sandra som var hemma och ropade in mig & Colin. Ida kryper nu, snabbt som blixten. Fick med mig ett par chinos hem på lån.. det sgs ju att man ska ha det numera. Jag som bara haft leegings i typ 3?! år.

 Melon till lunch!
 Topp som jag fyndat på MQ;s rea och lånade chinos. Känns ju väldigt inteLinn, men visst, sköna kläder  funkar alltid. Med tanke på att jag aldrig kommer att komma i mina jeans, så några brallor måste jag ju ha.. får jag efter chinos.. med mer stretch.

BusJulian på dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar