Look by Linn

väckt 04:30 på midsommardagen..

efter att killarna simnat igår, bäddade jag ner mig i sängen och läste.
Såg ut på en blå himmel, regnet hade slutat.
C slutade vid midnatt.
Har verkligen inte saknat hans fd helgtider på jobbet. Men 2dar står jag ut. Han förstår nu att det inte hade funkat om han hade haft kvar sina nätter/dygn, då Julian är inne i en fas han vaknar minst 1 gång per natt och Colin 1-3ggr.. Det underlättar när båda är hemma, om man säger så.
Julian kom in i morse 04:30, kröp upp i sängen ocj somnade om mellan mig & Christofer.. men Colin hade vaknat redan och efter en stund var båda killarna på G.
Christofer gick upp vid 8-tiden, då gick jag och Colin och lade oss, fick mig en liten powernap. Sen åkte C till jobbet 10:00-00:00...
Idag levererar Halmstad på lite regn.. och lite sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar