Look by Linn

28 februari, i morgon är det mars-månad!

Och så gick denna helg fylld med pyssel, målning, Melodifestivalen och promenad men Madde... och så lite migrän på det. Migrän är riktigt äckligt, man blir lite personlighetsförändrad. man känner sig ond, för att man mår så äckligt dåligt i huvet. Det går inte att beskriva i ord hur migrän känns..men det är som om nått flyttar in i huvet och tynger ner en så att man inte vill resa sig upp, inte titta inte prata. jag vet att det kan bero på för lite vätska, för lite sömn, så jag försöker verkligen sköta min kropp på bästa sätt. Men nu tror jag att den har en koppling tillmin mens, som jag haft i några dar (igen?). Och jag har haft migrän både igår och idag, dock "bara" på morgonen ..men det räcker.. och den går inte över när jag gått upp, utan sitter i ett par timmar. Och så sitter man och sjunger blinka lilla stjärna till frukosten och försöker nonchalera migränen (det funkar inte alls) men Julian blir glad när jag sjunger och när han är glad så är jag glad.
Christofer kom utanför huset och började fixa i trädgården.
Madde och jag pratar i telefon ca 3ggr om dagen men träffas ..kanske..varannan vecka.. tanken var att åka och bada med våra små killar men, jag var inte så intresserad av det just denna helg, så de kom över på en promenad istället.





Alvin, Inez, Julian och jag.
Nu är det redan vecka 9...snart är det vecka 11..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar