Look by Linn

Somnade 23.00

igår.. Julian vaknade vid 21.00 och somnade äntligen om vid 22.30, varför vet jag inte. Men jag gick in var 10;e minut och sen satte jag mig nere i soffan. Tyckte det kändes bättre än att försöka lägga mig i sängen och tro att jag skulle kunna somna (vilket min man gjorde 21.30?!). Släppte även in Zeus innan jag gick upp och lade mig. Hade han i sängen hela natten, har varit vaken sen 05.00 men mår bara bra idag?!
Är det för att jag inte haft Zeus inne på natten som jag inte kunnat sova, eller? Kontrollbehov? jag?
Försöker få till dessa korgar i taket, höll på i 2 timmar igår..men är ändå inte nöjd...
Och sen håller jag på att organisera förrådet i källaren. Det ska vara praktiskt, stilrent och enkelt..
Undrar om jag ska påbörja ett 3:e projekt att ha vid sidan om..
Igår var det fika med tjejerna, Nelina hade gjort så goda kladdkaksmuffins..de som jag hade och bjöd på här hemma ska inte fram igen..m man säger så.

Grattis Petri och Marie och storebror Neo, till Elton. Underbart med en till i ligan och ett jätte fint namn.

Idag blir det fika hos Anette och Linnea. (Hinner nog ner i källaren på fm och organisera lite, älskar ju att ha allt i ordning så en sån här grej älskar jag verkligen..)
Onsdag; Träff med Veronica och Rufus
Torsdag; Babysim och sen träff med Madde och våra busbarn.
Fredag ; Rytmik.

Förhoppningsvis bjuder denna vecka inte på några andra sjukdomar än förkyldningen vi redan har..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar