Look by Linn

Stämmer statistiken?

Jag är ju lite nyfiken om det är några som läser min blogg... ( vet ju Niclas, Sandra, faster, Ullis, Jessi, Alex, Madde, Svärmor, Veronica, Otterdahls, Carola..och så några till kanske..)

Anledningen varför jag började, var när vi skulle gifta oss i sept 2009. Min vän Ida hade gjort en blogg inför deras bröllop och jag nappade på ide´n. Här kunde gästerna följa med i planeringen ( som upptog mycket av min tid, med stor glädje). Och så fortsatte jag även efter bröllopet, med bilder, känslor och graviditeten (var jag gravid i vecka 5 när jag stod brud). Så nu fanns det ännu ett äventyr att följa. Det blev som en dagbok som jag ville dela med mig.

Då min käre familj bor i Nora och Stockholm och vi träffas allt för sällan är bloggen ett bra sett att för dem/er att få följa med i Julians liv och framsteg genom livet. Nu handlar ju bloggen även om vardagen här på Mickedala. Mitt intresse för inredning och pyssla i hemmet, mannens muskler, glada dagar och sorgliga dagar..och så lite onödigt skit som kommer med av bara farten..

Men att jag har läsare från; Usa, Tjeckien, Nederländerna, Norge, Belize, Japan, Finland, Ryssland och Tyskland var en kul överaskning.

Men detta är en öppen blogg, så alla är hjärtligt välkomna.

6 kommentarer:

  1. Hej Linn!

    Jag läser din blogg och tycker om att läsa det där vardagliga. Grips av det tuffa och svåra som Niclas med familj går igenom och tårarna rullar längs kinden då och då. Har för mig att deras prinsessa är någon månad äldre än vår Saga bara och storebror J är ju jämnårig med vår Noah. Tanken med min blogg är precis som din, att nära och kära ska få följa vår vardag då de inte finns så nära som vi skulle önska.

    Må så gott!
    Kram Matilda Lagerman

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att höra Matilda. Vad har ni för blogg, öppen för alla?
    Alicia föddes 11/10-09 och hon har varit med om mycket "vår" lilla tjej.
    Var är det ni bor nu och vad gör du?
    Kram på dig och tack för att du kommenterade

    SvaraRadera
  3. Hej Linn!
    Jag följer din blogg dagligen! Jätte kul med alla foton du tar! Hoppas ni mår bra!
    Kram Tessan & Hugo

    SvaraRadera
  4. Hej igen!

    Nej den är tyvärr inte öppen för alla då min första fick obehagliga kommentarer som chockade mig rätt rejält. Men inboxa mig din mailadress på facebook så kan du bli inbjuden om du vill.

    Då hade jag rätt med min gissning. Saga föddes den 3/12-09. Vi bor i Linköping sedan 2002. Jag började plugga här och fick sedan jobb direkt efter examen (är lärare). Mattias hade också tur att få jobb efter hans utbildning så vi blev kvar här och kommer så vara. Vi trivs väldigt bra men saknar givetvis familjen å de vänner som bor kvar "hemma".

    Ska försöka bli bättre på att kommentera vet själv att det är rätt roligt att läsa ;) Ni har en super söt å go son!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kul Tessan!
    Men hur hinner du med allt, följer ju även din då jag har den länkad :).
    Så kul att se hur huset förvandlas..har varit i samma sits för 2 år sen och då utan barn. Hade aldrig kunnat fått denna rust utan vår underbara familj.
    kram på dig

    SvaraRadera
  6. Hej Linn!
    Även jag har hittat hit genom din Fb sida. Jag säger som ovan, att det är roligt att följa er vardag som småbarnsföräldrar och se allt hemmafix. Älskar ju det jag också...:-)
    Har även hittat till Niklas fam. blogg och följer även deras vardag. Det är gripande läsning och man blir tacksam för vad man har.
    Äve´n vi blogga, men har den endast för inbjudna gäster. Men som Tilda sa, är du intresserad så inboxa din mail till mig.
    Sköt om dig!
    Kram kram
    Anna Sunner

    SvaraRadera