Look by Linn

Kärlek

Carola frågade i sin blogg vad man måste ha gjort innan man dör..?..
Idag känner jag bara, att jag måste ge min son Julian så mycket kärlek och trygghet att han aldrig ska glömma att jag finns där vad som en händer i livet, att jag är hans mamma och att jag älskar honom över allt annat. Detta är min livsuppgift som mamma. Jag har inget behov av att hoppa falmskärm eller besöka hawaii innan jag dör..jag hade kanske såna planer innan vi blev 3 i familjen, men mina prioriteringar förändrades den 19 maj 2010, nu är mitt behov att få se min sons leende varje dag, torka hans tårar och vyssa honom till sömns.

1 kommentar:

  1. oj vad fint sagt å så sant med!!! livet förändras mycke när man får barn, till de positiva helt klart!! den kärlek man har till sina barn kan ingen ta ifrån en!!!
    Maria:)

    SvaraRadera