Look by Linn

Stockholm

Nu kom jag på en grej som jag hade som framtidsplaner..som jag verkligen trodde på och ville göra (fortsättning på Carolas "att göra innan jag dör-tänkt som 16 åring").

Jag skulle flytta till Stockholm.
(jag vart erbjuden jobb efter studenten på "Greys American foodstore" blev detta när jag var med i TV -Alice Bah och jag blev med i TV för att de sett mig i Vecko Revyns mulliga modell tävling 2007- mitt "5-minutes-off-fame) dock så jag bangade ur i sista stund...men jag bodde i Huvudstaden för några år sen, det var inte riktigt min grej, hög puls och för långt till mina vänner... jag fick prova på det iallefall -Check!

Jag ville bli blond.
Har varit detta i 2 omgångar och jag trivs bäst som brunett - Check!

Hmm..vad hade jag mer för drömmar..
Jag ville bli smal.
Jag gick med i Viktväktarna (1:a gången år 2000..tror jag det var..eller 2001..) Gick ner med en rasande fart, tyvärr försvann min sanna spegelbild och det gick lite åt fel håll..kan man nog säga.. Nu många år senare så väger jag mindre än startvikten var då. Visst har min vikt pendlat upp och ner..många ggr.. men jag vet också nu vad trivsel vikt betyder - för mig!
-Check!

Jag ville pierca mig.
-Check!
-Check!
-Check!

...bara hål i öronen kvar idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar