Look by Linn

Ett stort tack till er alla

som sände en tanke, ett bidrag, till er alla som vet hur mycket detta betyder, för Alicia hennes storebror och hennes föräldrar.

Jag blev rörd över allas angagemang, det krävs så lite, men ibland måste man bli påmind. Hjälper alla till lite, så blir det i längden mycket.

Igår höll vi oss inne hela dagen,promenaden blev inställd och tur var väll det, på em regnade det i ett. Julian var ovanligt gnällig så jag hade honom i famnen och lekte för det mesta. Då minsan var livet frid och fröjd..både för han och för mig. Passade på då han sov att dammsuga, torka golven, skura toaletterna, plocka ur diskmaskinen, plocka ordning på ren tvätt..och drack mycket vatten, och det hjälpte. I morse så var huvudet på g igen, känner mig inte kry men absolut inget huvudvärk.
Julian har lärt sig att vakna senare nu (typ var 3:e dag) i morse 06.38..och jag vaknar fortfarande 05.00?!

Ögoninflammationen är mycket bättre, väldigt lite i morse, och inget svullet. Men det blir inget rytmik. Idag ska det inhandlas grindar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar