Look by Linn

Dagens bus

Han vaknade 04.45
Efter 15 minuter somnar han om..
Här skulle jag haft en liten chans att somna om ..om vi inte haft en katt som vet att jag vaknat och försöker få mig att gå upp, dock med lite charmigare sätt i dag. Han hoppar upp i sängen ch ska mysa (det var det ända mysiga), sätter sig upp och ska leka med mitt lepsyl på nattduksbordet, hoppar ner och upp på byrån och ska slicka på blommorna..men han fick mig inte att gå upp förräns ..
06.38 då Julian vaknar igen..
Jag har varit vaken sen 04.45..
När jag sen skulle ge gröt till frukst så sitter han och skriker/grinar?! Tar han då i mitt knä istället ch fortsätter att mata honm så..och då skiner han som en sol?!
Det blev istället väldigt kladdigt, obekvämt men väldigt mycket tystare och lite mysigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar