Look by Linn

Söndag

Idag kände jag att det var dags att ta tag i håret, bort med det röda och i med en mörkare ton. Det gick bra att sätta i den själv, jag har gjort det misstaget 1 gång innan. Skulle sätta i en mörkare toning och jag satte upp håret i en boll på huvet , glömde att smeta in färgen just på toppen, så resultatet blev, ljust upptill och mörkt nertill. 3 timmar senare skulle jag och Karin till Stranddagarna i Karlskoga, kul! -Nej!
Men jag tror att jag lyckades idag, fick lite assistans av mannen.."-ja det ser bra ut!"


Nu börjar det hända lite i tvättstugan.
När Christofer hade gjort sitt för idag, så gick jag ner och fortsatte, målade denna vit. Den stod nere i tvättstugan, bredvid tvätthon. Tyckte att den var bra i strl och praktisk, så jag ville behålla den men gjorde en liten uppfräschning.





I morgon är det ny vecka,
Måndag; Träff med bvc-gänget, rytmik på biblioteket och sen manikyr hos Annika
Tisdag; Bvc-träff med mammagänget.
Onsdag; Kyrkis med Veronica och Rufus
Torsdag; Babysim och sen fika hos Maria och Tage
Fredag; Babyrytmik
..jag tror det blir en bra vecka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar