Look by Linn

Big Brother

Igår startade Big Brother. Så dagen-efter-ångest-program! Jag kan inte låta bli att skämmas för de som är med, Först en tanig fjant med tonårs-mustach?! som säjer att han får alla tjejer?! Han måste vara stenrik isåfall! En kille på 22 år som säger atthan har 6 minst 5 ggr i veckan! Vem fan är intresserad?! Och sen ser man hur han försöker sitta coolt men att han försöker spela en roll han inte är..oj vad han kommer ångra detta bittert om några år. Så efter 15 minuter så stänger jag av. Nu på morgonen, ser jag att en Nora-bo är med?!
Jaha, då måste man försöka se det igen!
Fan! Jag ger Tobbe, 1 chans!

3 kommentarer:

  1. Det är ädelt av dig Linn, för alla förtjänar ju egentligen en chans. Men på något sätt känner jag att om man valt att vara med ( Och bli uttagen dessutom! Då är man ju en viss sorts person liksom...) i BB, så har man förverkat den chansen hos mig :)

    SvaraRadera
  2. Men en Nora-bo är alltid en Nora-bo...eller hur Carola :)

    SvaraRadera
  3. jo, jag vet... jaja, måste NÅN vinna kan det ju vara Tobbe då. Så långt kan jag sträcka mig! =D

    SvaraRadera