Look by Linn

9 Februari

Hmm.. den här veckan som skulle bli så bra..
Julians ögon var lika illa idag, så jag ringde Vårdcentralen som rådde att vänta 1 vecka. Man ska badda ögonen med ljummet vatten dra utifrån och in, är det fortfarande kvar om 1 vecka så ska jag kontakta distriktsjuksköterskan, ok, då gör vi så.
Han är inte så gnällig för att både vara snorig och ögon som rinner, stackarn.


Jag mötte upp Veronica i stan, gicke en runda och köpte mig en vårjacka, sen tog vi en skön promenad i det härliga vårvädret..men jag har hört att det ska bli kallare igen, attans.


Min nya jacka från Vero Moda och min nya hårfärg.
Upptäckte att Christofer hade en liknande jacka i sin garderob, som han köpte för..länge sen.. Trenchcoat funkar tydligen.

1 kommentar:

  1. tips: att tvätta med vatten i ögonen kan också irritera till slut, men om du orkar kan du koka egen koksaltlösning ( samma som du kan köpa på apoteket och som vi inom vården använder) 1 dl vatten kokas upp, blanda i ett kryddmått vanligt bordssalt, låt svalna. Hållbart ett dygn. lindrigare mot små geggiga ögon :)

    SvaraRadera