Look by Linn

Åren går..

och nacken den består... 8 år sen nu.
Jag var inte direkt kaxig då.

I går kväll var himlen helt magsik, men vad vet jag. Jag sov, hittade bilden i kameran i morse.

Nu jäklar händer det grejer, vår källare blir vit.


Morot är bra tycker pappa!


Idag var det riktigt kallt ute. Medans jag drog till tippen med mer grejer så gick Christofer och Julian ut på altanen en sväng.



Denna vägg ar blivit helt kal, hade en stor blomväxt på en pidestal där innan, men den var för intressant för vår son, så den fick ställas in i gästrummet. Tanken är här att jag ska korgarna med grönska i hängandes i taket.

Jag hittade denna söta hylla på nätet, tänkte sätta upp den på höger sida om spegeln, plus att jag tänkte hänga min vita fågelbur bredvid oxå.

köpte oxå en brödkorg på samma sida, men den platsar bäst i köket.


Dessa hittade jag på plantagen, tog bort kedjan och sprayade dem vita. Förhoppningarna är att jag ska hänga upp dem i ett band i stället för kedjorna och ha lite grönt och vita rosor..blir nog en sväng ner till Schöön miljö i morgon..




Min mamma har gått med i facebook!
Kul att hon börjar lära sig internet, men när ska du ha tid med att gå in där, mamma? Men tidsoptimist har ju du alltid varit. Längtar till vecka 11 då kommer du ner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar