Look by Linn

05:15..."dada"..

Dumt att tro att man behöver ställa klockan. Colin morgonpigg, som vanligt. Killarna skulle inte till dagis förrän kl 9:30. Så jag trodde att jag skulle få morgonen för mig själv. Men det hade ju varit för ensamt. Colin och jag åt frulle, möss i soffan, upptäckte hur mycket toapapper det finns kvar på en halv rulle... Man hinner mycket. Julian vaknade just när jag skulle gå hemifrån. Kl 07:15 satt jag på cykeln. -5 i morse, varmare än igår. 
Det blev några koppar kaffe på jobbet...om man säger så.
Som igår tog jag sällis av Malin när vi slutat. Cyklade till TK. Crosstrainern 15min och sen 30min cxworx.
Christofer hade bett mig handla efter gymmet. Mjölk... och godis.. perfekt efter passet. Jag var ju skithungrig. Kom hem till färdig middag; köttfärslimpa, potatis, sås och lingon.
Gud så gott.
Pojkarna satt i badet och vi hann leka lite i soffan innan deras läggning vid 19-tiden.
Ledig i morgon.. så skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar