Look by Linn

Röjar Ralf och brorsan har hållt mig sysselsatt.

Fredag och jag gick upp när Christofer cyklade till jobbet 07:15. Frulle 07:30... rena brunchkänslan...typ. Mellan att rodda med Shakes, avocado och blöjbyten så hann jag häva i mig min kaffe och fil med bär. Colin har varit lite rasslig och snorig så det blev en tidig vila för honom. Innan det lärde Julian upp honom hur man tömmer kistan på leksaker i soffan och sen slänger allt bakom soffan. Det var visst superkul...
Hann städa, tvätta och rodda med både lunch och förbereda middagen innan lunch.
Min fina kollega Anna, kom förbi med 3?! påsar kläder och skor som sin son vuxit ur. "Det som inte passar skänker du till UFF" Kängor, stövlar, jackor, shorts, brallor, stjortor, tröjor, t-shirts i strl 110-116. Julian kan nu ha vissa i den strl;en. Han ville ha på sig spindelmannen-tishan direkt. Så mycket fina kläder, tack Anna!
Han somnade med den på i saccosäcken efter middagen, Colin la jag redan vid 17:30.
Det kan bli en Röjar Ralf natt (eller bara en tidig morgon).
Chashewnötter och choklad till fredagsmyset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar