Look by Linn

Sol, hagel och bitande vindar... men pojkarna mår bättre!

Min man älskar när det händer grejer, han är mer än gärna ut och sportar. Maxa allt, är det bästa.
Igår tog han på sig rollerbladsen och satte Julian i cykelvagnen och åkte runt en bra stund med Jens som sällskap. Rollerblades var ca 10 år sen jag åkte, ingenting för mig.
Lägg till bildtext
Sen åkte Christofer och jobbade ett par timmar och Yvonne km inom och sa -Hej. Som vanligt kröp Julian upp hos sin Farmor och medans vi pratade så somnade han. De ggr han somnar på dan, väcker vi hnom inom 1 timme.
Kl 06 körde Colin igång, lugn natt, frisk och kry, så det var bara upp och hoppa. Dagens träningspass blev styrka i källaren, mage och armar.
Försöker att få ett lätt och bra träningsschema som jag kan ha. Jag gillar att ha träningen bokad, och nu när jag jobbar är det ännu mer viktigt att inte prioritera bort den. Så min plan är nu;
Mån; Jogga med Malin
Tis; Cxworx & Crosstrainern
Ons; Valfri träning men ex 5:an på berget med killarna
Tors; jogga med Karin
Fredag; vila
Lör; träning med Karin, jogga, styrka eller Cross Challenge
Sön; valfri träning ( idag blev det styrka i 30 min.)
Och att jag kommer cykla till och från jobbet 4 dar i veckan ( inte i skitväder) 20-25min enkel tur.
Sen är det alltid nån dag som inte kommer funka, nån är sjuk, C jobbar över.. har jag redan märkt. Men man måste ha en plan. Målet är att kunna springa 1 mil, men att bara hålla igång med träning så att kroppen mår bra.
Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
I fm kl 10 gick ( gör jag inte om eftersom det blev att han red på mig rygg hela vägen) jag och Julian bort till Maria och Tage. Studsmattan var framtagen och såklart vi var tvungna att testa den igen. Killarna körde mer wrestlinghoppning. Och mitt i hppandet så haglade det?! Jag hade 2 brallor och 3 tröjor ch 1 craftjacka, vantar och mössa. Med den munderingen var det skönt ute, men vårkänslan som infann sig i frdags var borta.
Lägg till bildtext
Martina och Svea kom inom och sa -hej och även Karin med barnen.
Vi hann sitta på altanen och titta på våra hjärtan. De kommer bli ett bra team. De stannade en stund, åt några kex ochh sen cyklade de hem, bara sådär spontant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar