Look by Linn

Galgberget och bus på vabdag 2

Ok det blev visst jag hemma idag, nerspydd igår, kändes bäst att jag var hemma. Skönt att Christofer tog natten. Kände att jag behövde frisk luft och att få träna lite, så nybytta och rena satte jag killarna i vagnen. Anade att Colin ville sova mera. Så upp på Galgberget. Pw/joggade 5:an runt. Tungt med 40kg i uppfärsbackarna, men jag ville ju ha lite träning. Colin somnade gott men Julian tyckte timmen blev lite väl lång, så jag försökte hålla ett bra tempo.
Gick förbi hästarna när vi var hemma, men där blåste det iktigt kallt. Hem och mysa lite, ingen olycka i vagnen. Vi lyxade till med korv även idag och saft. Colin har ätit dåligt idag men ändå druckit bra.
Har njutit av det härliga vårvädret, så killarna var ute lite.
 
Och varför ska källartrappen, vara så kul?!
Livsfarlig, och i sten.. Där Storebror är, måste ju såklart lillebror oxå vara...
Dags att sätta upp en grind här?!
Lite fika i solen innan vila nr 2. Colin har varit klängig på mig och sovit mycket.
Lägg till bildtext
Julian har smygit på mig idag, upptäcker varje dag hur stor han är. Jag har tagit upp hans crocs med sina figurer på (såna man köper på marknader, världens bästa grej). Han ville ha dessa inne, jag sa att dem har vi på oss ute. Och så ser jag honom gå tyst, tyst mot soffan.. i sina crocs.. Stopp! Och då ser han på mig och ler, han försökte iallefall. Han fick ha på sig dem ute, även om han gärna springer ut i strumplästen i det blöta gräset.
Upptäckte även att hans byxor i strl 98 är för små, så ner med dem i källaren och fram med strl 104. Tröjorna är oxå nu i strl 104-110.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar