Look by Linn

Vilken underbar dag.

Jobbdags denna nsdag, ledig på fredag istället då dagis har stängt. Jag och Christofer tog sällskap upp till Vittra med pojkarna, sen "min" väg mot vallås. Mycket bättre väg. Hade bara en kfta på mig som jacka och ändå svettades jag mer än igår. Åh så jobbigt :). Lite mysigt att ses helt själva även om det är 20 minuter,  på varsin cykel. Christofer börjar en halvtimme innan mig, men jag är gärna på plats i tid. Det finns alltid nått att förbereda eller bara ta en kaffe och prata med kollegorna.
Strålande sol och klarblå himmel redan i morse.
Mina killar är med mig vid mitt skrivbord.
Det känns verkligen att man varit ifrån jbbet i nästan 3 år, men jag har fått bra uppbackning, pepp och feedback och jag märker att nu är jag tillbaks, verkligen. Sån god känsla.
Det var min tur att hämta från dagsi, så jag laddade på cykeln hem, uppförsbacken är lååång... och just där när jag har några minuter kvar ringer Christofer. Han har redan tränat klart och packar ner killarna i cykelvagnen. Oj vilken bonus. Mötte upp dem utanför, han vinka till karin, få en bamsekram av Tim och sen fortssatte jag hemåt. att komma hem tillsammans händeer inte så ofta. Jag och pojkarna lekte ute i solen (på med en sommarklänning) medans Christofer stod för middagen, kyckling och sparris, pojkarna ick pasta och lax.
Lite plommonmellis innan middagen
Lägg till bildtext
Clin går inte ännu, vad ska jag ha för överdragsbrallor till honom nu i vårvärmen, men som tål bök i sanden på dagis? han har strl 80-86. Tips tack.
Idag har varit en sån där bra dag.
Tack för den, bokar in en repris i morgon.
Man lever bara 1 gång, glöm inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar