Look by Linn

Ledig onsdag!

Colin var bökig även i natt, så det blev nån timme med honom tills han somnade. Sen när vi låg inne på hans rum, hörde jag Julian komma ut på hallen, jag brukar alltid hjälpa han upp i sängen, men nu låg jag inte där. Då står han och ropar med gråten i halsen "mamma mamma". Christofer ligger 2 dm ifrån och snarkar. Såupp ch hoppa, lade ner Clin, som fortfarande sov, i hans spjälsäng och ut till Julian som sen kröp upp i vår säng och somnade PÅ mig. 2 nätter med krashad sömn, känns sådär...
Men jag fick sova till 06.30, sovmorgon. Tog en morgonrunda på 6km, Joggade och pw i intervaller, ca 45 minuter. Hem och åt frulle. Skönt med energi men med grusiga ögon.
Martina och Juni kom över vid 10-tiden, en massa kaffe,  snack om senaste nytt, bjöd på Torsk, kokta morötter och potatis, samt rivna morötter med kall sås till lunch, och att vi skall få till en aw i april.. mycket snack om den..

På eftermiddagen hälsade Elina, Leonidas och isabella på. Bullar och kakor i kojan och röj i solen.

Lägg till bildtext

Colin och Isabella fikar, nu kryper Colin lätt i trappen på altanen, ner och upp.. och även inne.

Elina och jag kom överrens om att nästa gång vi ses, blir det utan barn, så vi hinner snacka lite oxå.

Lägg till bildtext

Vid middagen körde Colin på en relaxad stil, go-unge, men snälla sov hela natten nu, tack!



Skickat från min Samsung Mobil

1 kommentar:

  1. Oooo ja nästa gång helt utan barn. Tack så mycket för fikan��

    SvaraRadera