Look by Linn

Måndag igen..

Upp och rodda som vanligt innan killarna vaknade.
När vi kom till dagis, hjälptes vi åt med killarna, mycket smidigare. Jag hade ju helt glömt bort att vi hade bokat ett utvecklingssamtal för Colin, måndagsförvirrad?! Men jag km ihåg att jag dubbelkollat med jobbet i förra veckan att det var ok att komma lite sent denna mrgon, så det var bara att av med koftan ch gå igenom Colins första tid på Vittra.
Han är med och nyfiken på det mesta, äter bra och har bra rutiner när det gäller sin vila som är efter lunch på ca 2 timmar.
Julian är väldigt beskyddande när det gäller bråk mellan andra, då går han gärna imellan (förr var han mest en av brttarna) Och kommer nån nära Colin och gör nått är storebror där direkt. Det känns tryggt, fastän man ser här hemma att Colin får inte gärna ta hans leksaker...
Cyklade vidare mot jobbet, slen sken inte alls idag, så ballerinaskorna på fötterna blev det lite kallt.
Jobb, jobb, jobb... tut tut, bra dag.
Kl 17.15 hade jag lyxtid hos Annika på Brogatan 52, nya naglar.
Det vara bara att inse att Depends Gellack inte var starka nog om man vill ha långa naglar. De gick av. Ska man ha snygga långa naglar, så ska man göra det hos nån som kan.
Jag körde på fransk manikyr med stenar, så nöjd.
Kom hem sent, killarna hade redan somnat och det blev omelett till middag. Ingen träning, men cykelturen fick bli mina friskispoäng denna dag.



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar