Look by Linn

Sotarn igång en lördagsmorgon?!

Jajamen, på Mickedalavägen 27, praktiserade Colin på att rensa ur öppna spisen och käka på kolbitarna som var kvar. Jag var på toan och Christfer rodda med frullen. Vi tyckte killarna var lite väl tysta....
"Linn, kom hit!!!" Jag möttes av en sotig Colin i famnen på Christofer. Sot lite överallt i vardagsrummet, så det var bara att börja städa, medans Christofer satte honom i badkaret.
Man slipper vara sysslolös när man skaffar barn.
Lördag och Cross Challenge på TK med Karin, jäddrar vad vi slet ihop. Hem snabbt för att lösa av Christofer, solen sken och barnen var ute på altanen.
Jag njöt av solen en aningens för mycket idag.. röd på bröstet är så snyggt?!
Karin hörde av sig att hon ch barne  skulle gå ner till tivolit på stan, hade trott att det vre kul för Julian, men han hade just däckat i saccosäcken. Så vi stannade hemma, Christofer tog med Colin och gick på promenad med Jens och Leah.
När Julian vaknade hade vi det lugnt och mysigt (han är inte jättekäck när han just vaknat). Fikade och förberedde Tacos till middagen.
(försöker maila över bilder från dagen men det vill sig inte riktigt. Det var på en sotig Colin, hurtisbild på mig från Crossen, sol ch glada barn, en tacosbild och en bild på mig som bevis på dagens solande, utan solskyddsfaktor).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar