Look by Linn

Jag kan!

Måndag och kl är ställd på 05:30.
Upp och hoppa. Inte pigg. Kaffe. Och sen var det bara att köra på. 
Gjorde Christofer sällskap med pojkarna till dagis. Sen cyklade vi ihop till Vallås. Jag kan snabbaste vägen, säger han, Halmstadkillen. Eller hur?! Jag visar "min" väg nästa gång.
Kallt som fan men för varmt med dunjackan på.
Fick superbra coachning på jobbet, skämskudden fram, mycket skratt och så mycket pepp av Helena. Mycket bra känsla.
Både jag och Malin cyklade till jobbet, så vi tog sällis hemåt. Christofer hade hämtat på dagis. Tur det för det tog mig 30 min hem. Mör i benen.
Gånf hann gymma i källaren medans jag rodda med middag. Kl 18, var skorna snörade och jag mötte upp Malin. Vi Joggade samma runda som senast. Skillnaden idag var att vi Joggade hela rundan. 5km.
Så himla nöjd.
Med Karins ord och pepp sen i lördas, Höfterna uppåt och en sten i handen. Ett lugnt och jämt tempo. Vilken lyckokänsla.
Nu är kroppen trött.
Tack Malin för att du ville hålla "mitt" tempo ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar