Look by Linn

Lovely Lördag!

Sovmorgon till 06:30, tackar!
Hade bokat mig till Cross Challenge, ca 2 månader sen jag gick på detta super roliga och jobbiga pass, men nu var det dags. Tyvärr hade Karin det fullt upp med huset, så jag slet och svettades själv.
Lägg till bildtext
När jag kom hem var killarna på väg ut på promenad med Yvonne. Ensamtid hemma, då var det perfekt att sätta i en bottentoning i håret. Nu var det ca 6 veckor sen jag var hos Kim på Salong Anno. Hon blandade dessa från Keune i botten ch gjorde sen lite slingor. Toningen fick sitta i en timme, och det blev superbra.
Lägg till bildtext
I kväll utnyttjade jag min födelsedagspresent jag fått av Yvonne, middag och barnvakt. Vi ber sällan m barnvakt så när vi får det som present blir det extra uppskattat. Vi satte ss på Bengtssons. Vitlöksbröd till förrätt och sen deras goda planka. Jag tog entrecot, Christofer tog oxfilen, vi gav denna bättre betyg än Pios och dessutom billigare.
Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
Bara vi två, inte så ofta vi äter en middag i lugn och ro. Mysigt och lyxigt.
För nästan exakt 7 år sen sågs vi för första gången, vi möttes ute och jag fastnade för hans utsrålning och fina leende.
Det vi pratade om då var att jag hade sprejat mig med en brunspray och att jag skulle hjälpa honom bli snyggt brun när han tävlade i fitness. Men det tog hela 5 månader tills vi möttes igen. Men då släppte vi inte varandra. 3 månader senare tävlade Christofer i fitness, och ja, han var brun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar