Look by Linn

Känn dig stolt och snygg!

Julian väckte mig en aningens för tidigt i morse, han som brukar somna om gott bredvid oss, ville bara ligga och prata i morse... kände att morgonhumöret hos mig gick åt helt fel håll. Tänkte bara, inte en sån här torsdag till...som i förra veckan.
Men det vände efter cykelturen till jobbet i solen. Jobbet, vilken "fristad". Tog sällis av malin på hemvägen. Christofer jobbar kort dag, så han både lämnade och hämtade på dagis, bara det är lyx. Hem till middag med snoriga ungar, Julian somnade vid matbordet.. Frågade om han ville sova? Han nickade och jag bar upp honom, bäddade ner honom, och då minsann vaknade han och ville spela i-pad.
Jag lät honom hållas, han var glad och nöjd. Träningstorsdag med Karin, joggade till henne sen tog vi en runda på 5.5km. Vi knapar in 1minut varje gång nu. I ett lugnt tempo, men det räcker bar för mig, ca 6,30/km. Målet är milen och jag måste känna att jag orkar och tycker det är kul. Och med rätt sällskap är vilken träning som helst kul.
Känn dig stolt och snygg, säger Karin när vi springer. OM jag gör?!
I uppförsbacke, höga knän.
I nerförsbacke, sparka dig i rumpan.
Typ!

Idag kom Sandras och Johans lilla flicka till världen, GRATTIS min fina vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar