Look by Linn

Det är officiellt nu

Värmen har intagit Halmstad.
Min cape var för varm att ha på sig i morse till jobbet. Barfota i ballerinaskorna kändes så underbart.
Ännu ett roligt besked fick jag idag. Jag vet, jag är urkass på att hålla roliga saker för mig själv. När allt är klart kommer jag berätta mer.
Efter jobbet tog jag cykeln till jobbet gymmet. 15min på crosstrainern och 30min cxworx. Var hemma 18:30.
Både kropp och knopp var slut efter 12 timmars hålligång hemifrån. Middagen stod på bordet. Julian satte på sig stövlarna och njöt av kvällsvärmen på altanen. Christofer drog till gymmet och jag tog över dammsugning, plocka leksaker, fixa matlåda.
Det går fort att komma in i jobbvardagen. Det gäller att planera och dela upp tiden och hjälpas åt. Och att lägga sig i tid på kvällen, och en massa kaffe på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar