Look by Linn

Jävla idiot!

Att det ska finnas såna nötter i mina närområden...grrr...
Ännu en rolig dag på jobbet. Coachningen med Maria kändes bra. Är så tacksam att ha såna goa kollegor. Teamkänslan är viktig men att skvallra om lite privata saker, skratta åt våra interna skämt, bara vara Linn och pusha varandra framåt. Detta har jag saknat.
Vittra ringde till jobbet, får automatisk en klump i magen, vem har gjort sig illa?! Men inget sånt. Bara mer info om Julians logopedbesök på förskolan i nästa vecka då de ville att vi skulle närvara på. Och ännu mer positiva intryck de fått av vår stora kille. Jag känner mig 1meter längre och leendet vill inte ge sig. De informerade även att Vittra kommer att laga sin egen mat på skolan from i höst. Det låter kanon tycker vi.
Idag tog jag bilen till jobbet, handlade på vägen hem och sen bara haft en myskväll med familjen. Inte fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar