Look by Linn

Allt eller inget!

Killarna gillade korven till lunch. La Colin vid 12-tiden, men han sov bara 1 timme. Nerbajsad..igen.. och när vi sitter i hans stora säng märker jag att han börjar hulka. Och så spyr han. Jag hann dra undan mattan så det blev lätt att bara svabba rent golvet (och halva mig). Det var den lunchen. Men han blev lite pigg efter "tömningen" så vi var ute på altan. Så härligt väder och värmande sol. Tack!
Båda killarna har bajsat ca 5 ggr var under hela dan. Colin har ätit dåligt och efter middan så skett han igenom, igen.
Nu har jag ångest att jag varit bitter för han hållit mig vaken om nätterna. Men han är nu både dyngförkyld och magsjuka. Kan jag komma ihåg det till nästa gång det händer?!
Allt eller inget på min 1:a vabdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar